Time to go!

Hellåå snöggingar!!
Inatt drömde jag att jag umgicks med Kenza & kul hade vi, thahahahah!! :D
Idag ska jag iväg och klippa & slinga mitt hår. Är så trött på det!! Men vi får vell se hur det blir när jag åker där ifrån, haha!
Nu ska jag strax klä på mig vinterkappan (billigt talat, men det är typ värsta stormen ute...) och traska hem til mormor, ska luncha där idag och sen ska jag låna hennes bil. Pappa är ju hemma en kort visit från Schweiz men han åker igen på fredag. Så han behöver bilen. Det är ju trots allt han som betalat bensin & bilen så jag får vell överlåta den till han, haha! Sen jag tog mitt körkort i november har jag nog bara tankat för högst 1000 kr sammanlagt, mohahaha!! :D Hoppas verkligen att ni anteckna detta nu för att det är ju dö intessant, hahaha! :D Jag vet att intresseklubben skriver ner detta och att intressesmurfarna hoppar!! :D
Nej, nu ska jag slänga på mig mitt Thomas Sabo armband och gitta - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0