Stockholm i mitt hjärta . . .

Nu är vi hemma i tråkiga bjuv igen, (om man jämför med Stockholm) haha! Igår gick vi runt lite i Stockholm, vi var på Djurgården, gick lite i Gammla Stan & sen när vi var på väg till Stureplan så började det ösa ner så vi fick leta upp någon buss så vi kunde ta oss till Centralen & till hotellet..
Vi körde hem runt 5 tiden, buhu!! Tyckte det var väldigt jobbigt för att jag älskar Stockholm! Innan när man hört folk såga såh mitt vackra Stockholm så har jag tänkt, fan det är vell bara för att ni bor där, en stad fullt med 08or men nu fattar jag vad dom snackar om! (; Jag har varit uppe i Stockholm en gång innnan när jag var mindre men idag ser man staden från ett helt annat perspektiv! Jag hade lätt kunnat flytta dit, fast snart flyttar jag ju till New York så jag får vell börja med det, haha! Men när jag flyttar hem till sverige igen och om jag tänker stanna så är det typ Stockholm som gäller! (;
Har tagit en massa bilder, men visar sen när jag även fått bilderna från mammas kamera. Jag kan iallafall bjussa på några bilder från när vi körde hem igår. Alltså detta måste jag ju också berätta!! När det var typ 2 timmar kvar så tog jag över och körde sista biten. Det börja bli mörkt och regna som fan, trode jag skulle köra av vägen för såg knappt någonting... Men vi kom hem hela iallafall och sen på slutet så gasa jag på som fan, var nog uppe i 140, shhhh!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0