PIMP MY ****

Jag är väldigt glad för att pimpa olika saker som ser tråkiga ut och göra något roligare utav det. Kan visa några grejer jag pimpat nyligen och för några år sedan, enjoy!


för någon dag sedan när jag städade på mitt rum fann jag typ hello kitty dekorationer, så varför inte pimpa upp sin gamla mobil! (:


När vi var hemma hos min syster i Karlskrona så skratta jag när jag såg hennes gula kaffekokare. Så precis innan vi skulle gå så fick jag ett ryck att jag var tvungen att måla en massa smilys på den, kolla in så snygg och uppiggande den blev nu! Inte illa, huh! (;


För några år sedan när jag gick i 9an och hade syslöjd så ville jag inte sy en massa kläder som man bara skulle slänga sen, så jag bestämde mig för att pimpa upp en gamla väska, ellerhur blev den coool! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0