ONE WEEK BABY, ONE WEEK!

Holy macarony!! Nu är det bara en vecka kvar tills jag lämnar landet. Vet inte om jag fattat det än, jag försöker tänka på det men det vill inte tränga in i mitt lilla huvud, thahahaha!!
Har lite jag skulle behöva hinna med idag, fast får ta en sak i taget. Tills nu har jag bara tagit det lungt, har kollat på filmen Precious Fast jag vet inte om jag tyckte den var så bra, trodde den skulle vara bättre, men men...
Inför förberedelse kursen i New York som börjar nästa vecka så ska man ha gjort ett litet arbete om familjen man ska bo hos och vart jag bor nu osv. Började lite för någon dag sedan men måste försöka bli klar med det så fort som möjligt så jag inte sitter sista dagen, brukar ju hända ibland säkert för dom flesta, men det ska inte få hända mig denna gången, haha!
Så nu ska jag ta mig någonting att käka och försöka bli klar med arbetet, eller hinna så långt jag orkar :P. Måste även tvätta en massa kläder så de inte ligger i smutskorgen på söndag kväll, haha! - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0