Nu är det klippt!

Idag fick jag kalops hemma hos mormor, så gott det var! Älskar mormors mat! När vi käkat tog jag bilen och körde till frissan. När jag körde så satt jag och skratta för mig själv för att det är seriöst som att köra en traktor att köra den bilen, inte för att jag har kört traktor men kan tänka mig hur det känns, haha!! Mormor har en gammal volvo 740 på 20 bast, inte illa huh? Blev jätte nöjd med mitt nya hår! Det blev lite ljusare och något kortare. Skönt att få bort det äckliga slitna hårtopparna, nu ser verkligen håret jätte fräsht ut!
Efter frissan körde jag hem till mormor igen och fika, mys!

Nej, nu ska jag sova, har en massa saker jag ska göra i morgon, så fick faktiskt låna mormors bil imorgon också! - NATTI :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0