Nästa stopp; STOCKHOLM!

Pheeeew, äntligen är jag klar med allt jag skullat hinna med innan jag kan gå och lägga mig. Jag och mamma har packat. Båda bara, kan jag ha detta? Tog oss en evighet men nu är vi klara. Jag ska lixom ha en outfit när jag går på visumintervjun och sen en outft när vi går på stan & en när vi ska ut på kvällen, haha!! + något att ta på mig dagen efter! ;P
Vi ska köra typ lite innan halv 5 i natt/morgonbitti. Så ska jag köra den fösta halvan, typ 2 timmar och sen skiftar vi. Fast när jag vaknar så ska jag duscha och hoppa i mitt studnentställ! Sen när mamma kör ska jag försöka byta kläder & sminka mig, goood luck with that!! Men det kommer bli super imorgon, wii!!
Så nu har nog mitt nagellack torkat så jag kan tvätta av mitt smink, borsta tänderna & gå och lägga mig!! - NATTI!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0