näst sista dagen.

Hallåå snöggingar!
Idag har jag jobbat & imorgon är det min sista jobbedag, buhu! Kommer sakna stämningen. För att om man är typ nere och deppig en dag så är man inte det längre när man kommer till jobb, har verkligen varit i den situationen, man kanske är nere för någon sekund men sen blir man på topp igen bara sådär!
Så idag när jag sluta så körde jag inom maxi och köpte en kakrus & en hyffsat söt kruka & kaddkaka & grädde som jag ska bjuda på! Imorgon blir det fest, thahah skojja bara! :D

Nej, nu ska jag läsa igenom några papper och sen lägga mig och sova så jag är fit for fight tomorrow! (;



Idag har jag gått klädd i denna oversize tichan från monki, ett par lee jeans och en randig söt tröja från zara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0