Myskväll!

Tjena snyggingar!!
Tiden gå fort när man har roligt! Har precis suttit ute i uterummet med mamma, pappa, syrran och hennes kille micke, vi har spelat spel och druckit lite vin, hur mysigt som helst! (: Kul att alla är samlade i och med att pappa åker tillbax till Schweiz på söndag, snart drar syrran upp till karlskrona och snart flyttar jag till USA.
Nu ska jag sova.  Imorgon bär det förhoppningsvis av till Arild, i och med att pappa bor i Schweiz och att han inte varit hemma så mycket i sommar så vill han dit & jag också! Har bara varit där en gång i år. det är nästran så att man skäms, haha!
Hoppas iallafall att vi kör dit i morgon, för attt jag lär ju inte komma dit mer i år, buhu.. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0