My last day at..

Hey!
Idag var det min sista dag på jobb, buhu! Avslutade dagen med att shoppa lite! När man går i butiken så ser man ett plagg som man vill ha, så hänger man in det. Så igår när jag stod i kassan så var där en som köpte ett par skit snygga jeans leghins som jag tyckte var skit snygga, jag bara är dessa verkligen på rea? Sen sprang jag och hämta ett par, haha! Köpte även ett vitt linne som jag funderat länge på och sen en skarfs. Stog och plocka en massa kartonger för någon dag sen som kommit, så stod där leopard scarf, så jag var bara tvungen att öppna och kolla hur dom såg ut. Jag bara älska den så den köpte jag även idag, nämnde jag att jag jobbat på Cubus?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0