lördag

Hej!
Igår var jag ute och slarva, höhö!! Nej men först så hade jag och emma lite förferre här hemma, jag blanda mojiiitos!! :D Sen tog vi tåget in till stan och tog något att dricka där, sen drog vi vidare till en hemma fest, fast där var inte så mycket dans-drag eller vad man ska säga.. Jag & emma var sugna på att dansa. Så vi stack in till stan igen och mötte upp emmas kille och några andra. Vi gick till docken, så precis när vi beställt öl så ska dom stänga, så jag fick smugla ut det till oss & en annan brud, haha! :D Sedan drog vi till steakhouse och försökte dansa lite där, haha! :D De spela typ arab musik & det är inte min kopp av te. Fast det var kul att se dom 2 brudarna som dansa, haha! :D
Ska strax iväg och jobba, hatar att köra dagen efter man druckit.. Men jag viste ju det innan och får skyla mig själv!! :P Men men.. sitter och käkar frulle nu iallafall. Börjar 12-17 idag, så rätt så soft dag ändå! (;


Älskar att dricka läsk till frulle dagen efter!
eller dricka det hela dagen igenom, ännu bättre! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0