Klabb, eller?

shiiiit pomfritt!!!
Idag körde jag och mamma hemmifrån kl 4.20, jag börja köra och sen tog mamma över typ vid 7- halv 8 tiden. När vi val kom fram till Amerikanska Ambasaden så hade jag tydligen kryssat i fel papper så hon på ambasaden sa att jag var välkommen tillbaka kl 3. Så det var bara till att sätta sig i bilen och köra till nordic sea hotell. När mamma kom in och skulle checka in så hade vi tydligen blivit uppgraderade till hotellet mittemot som är ett designerhotell, nordic light hotell! (; Jag fick tillgång till internet så jag kunde fylla i min ansöan rätt så nu känner jag mig lugn igen. Så just nu sitter vi i lobbyn och chillar.

Just det, på bara denna lilla stunden jag och mamma har varit här så har jag hunnit se Annika Sörenstam, Alcazar-Tess, kronpinsessan Vickan´s släkting (som mamma sa att det var) & sen såg jag även min gamla klasskompis som precis flyttat hit, lixom vad är oddsen?! :D Kunde inte hälsa för att vi körde förbi med bilen när hon skulle gå över gatan.
Nej, nu ska jag käka en macka och vara lite social! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0