HEJ DÅ SVERIGE!!

Hej!!
Om några timmar ska jag upp igen för att starta en resa som kommer vara oförglömlig & en av mina drömmar går i uppfyllelse.
Idag har jag packat, det sluta nog på 24 kilo och jag får bara ha med mig 23, hoppas jag klarar mig annars så får jag väll betala övervikten men man hoppas ju att man slipper!!
Har även sagt adjö till Emma & Malin idag, mina bästisar, thihihi!! Har även sagt hejdå till syrran, hennes kille & grannarna.
Idag har jag typ kallsvettats, gråtit och frusit. Tror nog att kroppen har lite resfeber, haha!
Nej, nu måste jag faktiskt släcka lampan och gå och lägga mig så jag får några timmars sömn i alla fall!! Lovar att blogga så fort jag bara får tid till det!
LOVE ELIN! :*


Fick denna tishan av pappa för några år sedan när han var i NY.
Fast den får faktiskt stanna hemma, ni ser hur sliten den är.
Så jag får vell köpa en ny när jag ska bo där i ett år
& hoppas att jag gillar staden, hihi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0