Haft häcken full. . .

När jag tog studenten i somras så fick hela klassen ett brev av vår tirusm lärare som var märkt med hennes adress & där var även ett frimärke påklistrat. Hon vill att vi ska skicka till henne någongång. Så idag tog jag tag i saken & skrev ihop ett litet medelande. Sa på studentdagen att jag skulle skicka ett från USA men jag skickar det idag istället.
Jag skriver som en kratta men hoppas hon kan läsa mina kråkfötter, japp även knäppa & trögfattade elin kan faktiskt små uttryck, haha! Trode ni inte om mig va?! (;


Själv så tycker jag att det är dumt att inte skicka något när hon
lagt ner tid att skriva på typ 15 kuvert och sätta på frimärke på alla osv.
Så för mig är det självklart. & Jag tror nog hon kommer bli glad när hon får brevet! (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0