Datorväska

Jag fick ju en laptop av pappa förra veckan och den används flitligt! Har inte ens öppnat den stationära på mitt rum. Bra för att den behöver typ vila, haha! :D I dagarna har jag kollat på en datorväska till datorn. Måste ju kunna transportera den så den kommer fram oskadd. I och med att den är rätt så stor så vill jag helst ha en väska med axelrem. Så jag hittade en jätte fin och där fanns till och med en sminkspegel i! Fast där fanns ingen på lager så ska nog kontakta dom i morgon annars så får det bli en annan väska, lite med buissnes aktig. Fast huvudsaken är ju att datorn ska vara skyddad, hihi!



Båda väskorna är från märket krusell
Hoppas dom får in den beiga snart, för att jag tycker personligen att den är snyggast! (;
Eller vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0