Besviken!!

Har velat testa Burger kings nya kampanj hamburgare. Så idag tog jag chansen och testa den. Men jag kan säga att det var en ren besvikelse!! Tror nästan att jag fått fel burgare när jag tänker efter. Eller så har råvarorna tagit slut så de får hitta på något annat och tar det dom har. Men istället för att säga att man inte har alla saker. Synd att jag inte spara kvittot för att se vad han slagit in för något.. Så det var tur att jag festa till det med beairnaise sås idag, annars så hade det ju cvarit kattastrof!! Satt ute och käka, men hade jag suttit där inne hade jag nog gått fram och frågat om detta verkligen var rätt!



Så här gott skulle det sätt ut, men det fanns ingen gucamoule när det..
+ att brödet var helt svampigt!


Ser nästan ut som att jag fick en whopper pepper!! :S

Ja, min själ!!! Efter lite research så såg den typ ut såhär.
Fast jag är lite osäker om det var peppar mayo..


Men visst är det en besvikelse när man vill ha en hamburgare så får man en annan!! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0