beroende?

På senare tid så har jagblivit helt förälskad i djurmönster, fast nog mest leopard. På ett period på 5 dagar så har jag handlat 2 scarfsar med leopardmönster, hur sinnes? + att jag redan har 3 andra, kom jag på idag, thahahaha!! :D Men va fan alla har vi vell något beroende?! ;D



Mina nykommlingar!!
Den rosa/lila är från sisters & är skitsnygg att bara hänga och dingla runt halsen.
Medan den neutralfärgade är från Cubus och måste typ viras ett varv runt halsen
för att den är rätt så lång. Men visst är dom snygga?!

Här är mina 3 scarfsar jag kom på att jag hade idag. Den silvriga & rosa
tror jag är köpta på Cubus för typ 100 år sedan, brukar ha dom när jag åker skidor.
För att de är typ 4-kantiga, så jag brukar förvandla dom till 3-kanter, men skit samma!! :P
Den lila/blåa köpte jag i Berlin i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0