Bakis

Guuuud vilken kväll igår altså!! Först käka vi tacos hemma hos malin, sen drog vi vidare hem till Coffe på förfest och sen tog vi bussen till bjuv för att gå på festivalen. Träffa en massa folk som man aldrig träffar annars. Jag hade skit kul iallafall, frågade han Calle som var med i idol om han var tillsammans med Jackie, hahahahahaha!! Kan ni gissa vad jag fick för svar?! ;D Mer vad som hände igår behöver jag inte gå in på, mohahahaha! :D
Idag har man mått som man förtjänat! Cykla iväg och sola ett tag, så skönt!! Sen drog jag, mamma och syrran ner till byn för att kolla på festivaltåget..
Skulle egentligen på kräftskiva idag men jag stack inte dit, är rätt så seeeeeg i kroppen också måste jag ju packa det sista, åker för fan om 2 dagar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0