118 800

Fy satan vad trött jag är! Har jobbat från 11-20.15. Har stått rätt så mycket i kassan idag och det blir man super trött av! Det var till och med så att en kund fråga om jag tappat hjärnan där hemma, haha! :D Tyckte det var skit kul! (:
När jag körde hem så lyssna jag på radion så kom den 118 800 reklamen, upptempoversionen. Jag bara älskar den! Så skruva upp rätt så högt, haha! Har även hänt några gånger när jag och malin kört bil så har låten kommit så sitter jag och dansar i stolen och sjunger med!! :D Ibland så önskar jag att någon kunde skriva en låt till den musiken, hahaha! Som jag skulle spelat den då!
Hoppas ni vet vilken jag menar för kan inte hitta den på youtube, tur är vell det? För att annars skulle jag sätta den på repeat hela dagarna i ända!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0