Måndag

Gokväll!!
Jag vet att min blogg är jätte tråkig nu för tiden men det är bara för att jag har praktik typ hela dagen och sen pallar man inte att göra något. Och i helgen har jag knappt varit hemma ;P Men ska iallafall försöka blogga en gång om dagen (;
Idag hade jag praktik från 10.30-18.30 & idag lunchade jag med Abir, en klasskompis (: På praktiken idag har jag baar stått ute i butiken & galjat en massa kläder och även hjälpt några kunder, mycket kul! Men imorgon börjar jag kl 8.oo för att då har cubus något som heter alla vänners dag, då de har 30% i hela butiken! Snacka om att jag ska shoppa imorgon efter jag slutat! För att Cubus har riktigt snygga kläder om jag får säga det själv hade lätt bara kunnat handla kläder där ifrån! (;



Här kommer lite bilder för att liva upp inlägget! ;P

Dagens klädsel
Rätt så tråkig, men hallåååå! det var måndagmorgon, orka tänka då?! ;P

Tröja - cubus
jeggings - vero moda, tror jag?!


När jag & pappa körde hem idag så var jag baar tvungen att ta en sväng inom maxi.
Behövde en sak + lite choklad. Skulle igentligen köpa euroshoppers billiga och goda choklad
Men så fann jag detta nya marabou istället med passion & chilli, super fruktigt & gott!
Men passa på för att det är bara limeted edition (;


Mina läppar har fuckat riktigt ordentligt denna vintern, trodde först det var herpes men det är det inte
& nu har det börjar komma tillbax. Tror det är kylan som gör det, så blir man torr och slickar sig om läpparna.
Jag hittade såklart inte läppsylen så jag fick fråga. hon jag fråga följde med och visa.
Hon gav mig lite tipps, så peka jag på ett som var rosa och smaka juggubb. Hon bara det där tror
jag nog inte du ska köpa, så gav hon mig det dyraste... Så när hon gått så hängde jag tillbax det
hon gav mig och tog det rosa för barn sitället, vafan!! Hatar när det är vitt och smakar äckligt!! :P
+ att detta ger nog även lite färg och luktar sommar! (;


Just det, höll nästan på att glömma!! Idag när jag gick till bussen och jag öppna ytterdörren så slog värmen mig i ansiktet. Fy fan vilken härlig kännsla det var!! Det var till och med så att vinden var varm. Hoppas den utrotar kylan nu i några månader, helst hela året! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0