The Bounty Hunter

Pheeeew, äntligen så är 1a april över, hatar dom skojje-dagarna för att jag är så lättlurad & blåst! Jag och mamma var ju på BIO igår. Vi skulle kolla på den sena filmen för att så slipper man alla småtjejer, haha! :D För att vänta in tiden så satt jag och kolla på TV. Sen börja nyheterna på tv4 och jag som aldrig brukar kolla på nygeterna annars. Så när jag och mamma körde in till stan så fråga jag henne, har du hört om den nya piggen eller spiken man ska ha när man kör? Det är en spik som sitter i en fyrkant med klisterlapp som man sätter under hakan så när man är trött och nickar så sticker det till i bröstet. När jag såg den så tyckte jag det var lite mysko. Så sa mamma, alltså elin den är ju 1a april idag, hahaha! :D Så störde jag mig på det typ hela kvällen. Och sen när vi kom hem så kollade jag och mamma på klippet igen och hon bara skratta och sa men Elin, hahahaha! :D


Vilken film var det jag och mamma såg då? Jo min favvorit Jennifer Anistons nya film the bounty hunter. Vad tyckte jag om den då? Nja, Jenn är ju alltid bra men filmen var sådär. Trodde den skulle vara roligare, men där var några moments om man säger så. Där var goo i filmen hela tiden också var den spännande. Men det var inte en av dom bästa jag sätt.. För att sumera så får den kanske en 3a av 5 möjliga, hihi!






Jennifer Aniston dansar för fullt i Madrid där hon och Gerard är & promotar sin nya film! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0