tre nyanser av bege & två av blått.

Idag hade vi skola, skulle skriva prov och snacka lite allmänt om vad som kommer hända framöver. Vi började 9.30 till typ 12.oo. Det var många som fråga hela tiden, när slutar vi. Så läraren bara, vi ska bara kolla på film, alla bara, ååååh! Vi går en dag i skolan denna veckan som vi klagar, haha! :D Vår klass har blivit för bekväma med att inte gå till skolan, för att vi har haft ett jävligt soft schema nu i 3an :P Så nu torsdag - fredag så ska vi plugga på egen hand. Så imorgon blir det förmodligen espresso house med sandra! (;

Idag har det varit varmt i solen men kallt i skuggan och när det blåser, logiskt elin!!! Jag har typ hängt in min vinterjacka för säsongen, hoppas verkligen att jag slipper den! Men känns nästan som att man skulle nehöva den för imorse så vakna jag med en stor klump, eller jag känner mig tjock mellan näsan och munnen. Får vell bli apoteket i morgon för lite medicament. Måste ju bli frisk tills på fredag!!


här kommer en dagens, relaterad till rubriken (;

pashminasjal - Mallorca
jacka - H&M, köpt för typ 100 år sedan. Nej nu tog jag nog i för mycket, kanske 2 år gammal?
blus - MQ
jeans - Lee 
Skor - Schweiz  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0