Tisdag!

Bara så att ni vet så hädanefter kommer jag bara blogga på kvällen i och med att jag praktiserar mellan 10.oo & 18.oo på vardagarna fram till vecka 20.
Idag börja jag med att stryka kläderna som jag och Eva skulle klä skyltdockorna med. Sedan satte vi igång och börja klä dockorna. Jag strippa dom och sen klädde hon dom. Men jag fick klä en, pheeew vad trillska dockorna är! Jag kom med ett förslag om att man kunde ha dockor som klädde sig själva, då bara skratta eva, haha! :D Vi har klätt dockor både i butiken och i skyltfönstret. Även dag har tiden gått jätte fort!

När jag körde hem idag så regna det. Men ringde Emma så hon underhöll mig (snackar i headset när jag kör, elin är duktigt(; ) När jag kom hem så blev jag helt nerstämd, ville typ bara gråta. En nära vän har råkat ut för en mc-olycka, doktorerna var chockade över att han fortfarande lever! Sen regnar det och då känner man sig ännu mera nere. Ringde även upp ett nr som ringt mig när jag var i berlin och hon hade även ringt idag. Ska på arbetsintervju om några vekcor, blev helt nervööös!! Hon som ringde hade även fått anmärkningar från kontoret ang. min e-mail.. Den är ju blondinen... så sa hon det är ju ändå ett jobb du söker så sa jag att jag har fixat en ny för ett tag sen. Men den är hemlig! (;  


På tal om att vara nerstämd så har jag haft gråa jeggings och en svart blus på mig idag.
Men pigga upp det med en färg-glad scarf! (;
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0