Onsdag

Såja! Då var den tredje praktikdagen avklarad! Holy macarony!! Redan 3 dagar har gått, pheeew! Idag när jag kom till praktiken så var där en till praktikant. Hon går i 2an och har praktiserat på Cubus sen januari månad och ska göra det typ fram tills sommarlovet 2 dagar i veckan. Så på förmiddan hjälpte jag henne med att plocka in dagens leverans på lagret. Sen stod jag där jag trivs bäst, bland väskorna, mohahahaha! Fick lärma (man lärmar på ett hemligt ställe i väskan) & hänga upp. Sen resten av dagen har jag varit inne på lagret och plockat ner en massa reavaror i kartonger, fy fan säger jag bara! Men det är sånt som måste göras! Det har somsagt redan/bara gått 3 dagar och de tycker jag är jätte duktigt, men det brukar folk tycka, mohahaha! :D 
Just nu sitter jag och knaprar på ett halvätet kexchoklad som låg i kylen, undrar vem som kommer bli ledsen sen när det är uppätet? Mohahahahaha! :D Men behöver lite choklad nu för har ägglossning och det gör så fruktansvärt ont :( så nu ska jag in på fejjan ett tag och sen blir det softish!! - PUSS :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0