Måndagen avklarad!

Hej hej!
Jag kom precis 12.15 till skolan idag. Det var tänkt att jag skulle komma lite innan men ni vet hur det är när man ska iväg, man ska fixa ditten & datten, haha! :D Vi snacka lite om Berlin och kolla på en film om muren.. Efter det körde jag till Cubus för att träffa min handledare. Vi har bara snackat på telefon innan men vi conecta riktigt bra kändes det som. Kommer bli 5 härliga praktik veckor! (; Efter det körde jag hem till farmor & farfar. När jag kom blev dom förvånade, mohaha!  Men även jag!! För att deras vän var där och visa upp sin nya bil. BMW för typ 100 000:- Han fråga om jag ville köra, jag bara eeeeh nej! Våga fan knappt röra den. Men när han skulle köra hem så fick jag sitta i den för att farfar tvunget skulle ta kort, haha! :D Farmor maila dom till mig men har tyvärr inte fått dom :( Men när jag väl får dom så lovar jag att visa! (;  
Ikväll ska jag bara vila, kolla på hollywood fruarna goooo maria montazami!! (; Efter det blir det antingen att jag kollar på Milk eller att jag packar - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0