Honey i´m home!

Saknat mig?! (;
Kom hem inatt vid 4 tiden, pheeew! Skulle igentligen vara hemma vid 2-3 tiden igår på dagen om vi flyget men istället fick vi ta bussen från Tegel (berlins flygplats) 18.30, pheeew! Det jobbiga var att inga affärer på flygplatsen var öppna, jo Burger king & toaletterna, wihoooo!!  Medans vi vänta, 2½ timme, på att bussen skulle komma så blev vi intervjuade hela tiden.. Först så var det en snubbe som hade något konstigt webtv-program som vi blev filmade på, från en laptop, haha! :D . Sen när jag, anna & michelle skulle på dass så blev vi intervjuade av tyska tv2 tror jag det var.. Jag bara babbla på där på engelska, mohahaha! :D

Vad har vi då hittat på i Berlin? Jo, vi har guidat! Vi blev indelade 2 & 2 så hade vi vars ett område vi skulle guida om, vi guida då klassen. När vi anlände till Berlin hade 2 i klassen första gudiningen. Nästa dag var det 2 grupper som guida, en på förmiddan och en på eftermiddan. Samma schema hade vi på fredag och sen igår så hade vi en guidning & sen åkte vi hem.
Det har varit ritkigt roligt och lärorikt. Ska lätt åka till Berlin och se det jag inte hann se. Jag blev helt fassinerad över att Berlin är så stort, holy macaroni!

Här kommer några bilder (:


Ett av världens miljövänligaste plan flög vi med till Berlin!


Jag & sandra på planet med lite smått ångest, haha! :D


Sandra & jag när vi åkte cykel-taxi, haha! :D


En kväll var där disco på hotellet, det var typ bara vi som var där.
Så vi dansa lite och fjanta runder, haha! :D


En dag käka vi lunch på en riktigt soft americansk restaurang med supergoda burgare! (;


brandenburger tor


Alla flygen var såklart inställda...


Där fick ni några bilder, har typ tagit 10000 st! Ska se sen om jag kan få upp något galet videoklipp sen, haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0