guldlock?

Såja, då var man klar med färgningen av håret, nu ska jag bara vänta på att det ska torka så man kan se ressultatet, haha! :D Kommer nog bara vara en liten skillnad, men har en förpackning till som jag kan använda mig av om jag inte blir nöjd! (;

Imorgon ska jag och mamma driva till malmö! Ska på 5 års kontroll efter operationen. Så imorgon ska jag röntkas, ta blodprover & testa andningen. Kommer ihåg när man var mindre och skulle röntkas. Då hade man precis lärt sig ordet runka och allt vad det betydde. Så fråga kompisarna vad sa du att du skulle göra? Jag: röntkas. Ska du runkas? De hade ju kunnat ställa sig där och sen hade vi kunnat se om de hade skarttat lika mycket då?! Men vad är barn utan att man ska mobbas?
Efter 16.oo imorgon har jag tid hos min sömmerska. Ska prova min balklänning som hon sytt upp efter mina önskningar. Så måste packa ner skor & bh om vi inte hinner hem imorgon.

Nej, nu ska jag torka håret och sen blir det sängen! - PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas man får se resultatet :)

2010-04-23 @ 17:57:31
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0