Friday!

Tjena snyggingar!!
Idag låg jag och drog mig till halv 12, inte illa! Behövde verkligen sova ut. Nu efter att jag har tjatat på mamma ett tag så håller hon på att fixa till sig lite. Vi ska köra och handla, behöver ju blannevann tills ikväll. Behöver även en ny rollon. Köpte rexona crystal något för några veckor sen men gilla den inte alls. Luktar typ ändå svett efter ett tag och det är det västa jag vet!! Så ska testa garniers nya som de visa på tv och se om den verkligen är så bra som dom påstår, hihi!!

Alltså jag är faktiskt jävligt stålt över min spellista på spotify så tänkte dela med den, snällt va?! (:  Men vet inte riktigt hur man gör så här kommer två länkar, hoppas det fungerar? Den som jag lyssnar på just nu är funhouse med p!nk, har sjungit på den sen jag vakna, haha! :D I spellistan finns bara remixer, eller ja några få undantag på lady gaga & magnus uggla! 
 ENJOY!! (;
ParTeeeey!!
ParTeeeey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0