feel good!

Idag när jag satt på bussen påväg hem så hade jag en sån feel good känsla! Jag satt och tänkte, faaan snart tar jag studenten & allt går bara frammåt och flyter på. Nästa vecka är det Berlin där man kommer få en massa erfarenheter och nya kunskaper i bagaget! På måndag vecka 16 börjar jag praktisera på Cubus på väla. Även där kommer jag få en massa kunskap & erfarenheter. Sen blir det helt plötsligt bal & student & allt som hör där till!! (: Det ända som känns lite oroligt är hur sommaren kommer bli, kommer jag få jobb eller vad ska jag göra?! Sen till hösten blir det nya tag igen, då det stora äventyret förhoppningsvis börjar!! Iiiiiih [: (lovar att berätta vad det är sen när jag fått klartecken)

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på min underbara spellista på spotify med bara en massa remixer, i liiiike! (;



Hmmmmmm.. vad kan det vara elin har i kikar´n?! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0