dagen efter

Goderafton! (:
Idag har jag inte känt mig bakis alls, i liiike! Har bara varit trött, kan bero på att vi dansa typ halva natten, haha! :D Runt 5 tiden idag körde jag hem till malin för skulle hämta mina grejer som jag lämna kvar igår. När jag kom så satt malin, robin, linkon, rickard, rörö & malins päron de hade precis käkat, grillat! Så när jag kom stod grillarna och brann, de elda ved & ställde upp grillarna på verandan för att de skulle ge värme, jo visst?! haha! Det slutade med att det flög runt en massa aska från veden och en massa rök. Så just nu luktar jag precis som man gjorde när jag var ute och hika med scouterna, haha! :D Så får vell ställa lägga mitt studentställ i tvätten, hihi!
Efter ett tag när vi snackat om gårdaden & vi hade suttit ute ett tag så körde jag till pizzerian och handla mat till mig och mamsen som vi käka när jag kom hem. Sen har jag typ bara legat och halvsovit på soffan och lagt upp en massa biler på fejjan, hahahahahaha! :D
Nej, nu ska jag kolla på anna anka när hon söker slavar och sen ska jag sova, jobb i morgon - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0