Bellman

Goderafton! (:
Idag blev det att jag körde iväg till billesholm igen. Jag & emma hjälpte malin att passa hennes systers söner på 4 & 8år, brukar träffa dom då och då, de är så söta! (; Vi stack ner till byn och handla godis och sen gick vi ner till en dam och fånga grodyngel, sen blev jag och malin trötta på det så vi fick tvinga hem pågarna :P När emma kom sen igen, hon hade varit hemma och käkat, så kolla vi på björnbröder, hehe! (: emma sa att hon var han som blir förvandlad till en björn för att hon har sina pms besvär ibland & att jag och malin var älgarna, lika förvirrade båda två! hahahaha! :D  Sedan när malins syster och man kom hem så stack vi till bellman igen, billesholms pub, hehe! (: Jag har varit nykter hela helgen, gillas!! (; Så idag satt vi och snacka lite med folket som var där sen stack några på fjortis fest men vi stanna kvar och snacka, hihi! Men man blev litta trött när man satt där för att servitrisen är inget att hänga i granen + att där var en trubbadur som sjöng och spela i samma tonläge hela tiden & han kunde ju knappt sjunga på engelska, haha! :D
Kom nästan precis hem, så nu ska jag kolla på vänner och sova! - PUSS & godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0