Sängen kallar

Igår kom jag inte i säng som planerat men det kompleterar jag idag med att gå och lägga mig nu typ.
Idag har mormor varit på besök, vi käka middag & hade trevligt. Sen har jag mest softat. Hunnit kolla lite på gossip girl & lite kör teori, varje dag får jag en kick av att jag måste klara det snart! (: Har även kollat på idol ikväll, altså jag bara älskar denna jurryn. Kollade inte förra året för att då var jag lite skeptisk mot den nya jurryn men nu älskar jag den + att den är så mycket snyggare & roligare (;
Nej, nu ska jag sminka av mig (förvandlas till monster) & sen blir det sängen med en massa gossip girl avsnitt tills jag somnar - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0