UP



Har precis legat i sängen och kollat på disneys film up. Fast jag vet inte ifall jag tyckte att den var så bra? Den hade sina roliga stunder men det var mest i början och på slutet & ibland kunde man undra hur dom tänkt som gjort filmen, hmm?! Lite för overklig för min smak. Jag vet att det är en animerad film och den ska vara overklig, men denna var helt out of controll, haha! Jag kände att jag var nära på att somna efter en timme men sen ryckte jag upp mig så jag såg hela filmen. Men jag hade nog aldrig betalt för att se den, om ni fattar vad jag menar?!
Nu ska jag gå och borsta gaddarna & ta mig en nubbe flux och sen blir det sängen igen för att sova. Fast det blir nog till en film, ...along came Polly får det bli för att den dvd´n är redan i daton och det är en så lättsam film & jag har ju sett den x antal ggr. så det gör ju inget ifall jag somnar ifrån den - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0