Torsdag

Efter idol var det ja?! ;P

Var somsagt på kronborg idag och det var mycket trevligt & uppskattat. Har aldrig varit där innan och jag bor typ 1 timme ifrån. Altså då ta sig in till helsingborg + färja till danmark + gång till kronborg. Inte illa altså!! Tyckte det var jätte intressant iallafall. När man kommer till såna ställen så tänker jag alltid hur det var förr. Typ här körde det inga bilar utan då var det häst & vagn. Och de flesta kungligheter som gick med pampiga kläder, helt sinnes! Fast blev lite besviken att jag inte sprang på Jude law, hahaha! ;D
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på ännu ett avsnitt av gossip girl. Är snart klar med sesång 2 och den 14/10 har den tredje sesången premiär i sverige, snacka om vad jag längtar!! (; - xoxo elin johanssonn


Jude Law - Vilken snygging!! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0