Projekt fredag

Godermorgon! eller go förmiddag ;P
Idag är jag inte i skolan för att vi har projektarbete. Så jag och sandra har valt att jobba hemifrån, får se hur det går ifall vi ska fortsätta så? ;P Har precis käkat en mycket god frukost. Har även lixat till det idag och gjort mig en mocha latte, fast den är så mycket godare på espresso house men den går att dricka, tror jag ska göra mig en till snart & ha medans jag arbetar här i köket.
Ikväll blir det kanske utgår, har inte bestämt mig än men det lutar nog åt det hållet!! ;)
nej, nu ska jag go back to bussnies - PUSS :*


Här sitter jag i malmö på espresso house och dricker en mocha latte i vårsolen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0