måndag

Idag var jag i skolan fast bar ahalva dagen, har kännt mig lite krasslig. Runt 12 tiden gick jag upp till mammas bobb (hon är tandsköterska) jag tog lite bilder och putsade tänderna och lite så.... Sen gick jag, mamma & syrran ut och luncha och sen tog vi tåget hem. Just nu ligger jag nerbäddad i min underbart sköna säng och har gossip girl maraton. Får se ifall jag stannar hemma i morgon, mamma tyckte det så varför inte? Nu ska jag ta mig en strepsil och se ifal svullnaden försvinner i halsen, vicks hjälpte tydligen inte :P
Dex för ännu ett avsnitt av GG- xoxo elin johansson

Kommentarer
Postat av: Lollo

det är mpnga som känner sig krassliga nu! tyvärr.. hoppas du känner dig bättre nu!

2009-09-08 @ 11:37:18
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0