Lördag

Har precis klämt en kebabtallrik, muuums!! Som igår så blir det även en lugn kväll ikväll! Igår var det fredags mys med malin och emma. Vi kollade på idol, mamma mia & lite av brudens bästa vän. Fast hade redan sett den innan så vi kolla typ bara på halva för att vi höll på att somna. Sen stack vi upp till puben för att träffa lite folk. Fast jag höll mig nykter igår! (;
Idag har jag & pappa suttit med mina teorifrågor och gjort dom tillsammans. Det är mycket roligare att göra dom tillsammans med någon än att sitta själv ;P + att det går så mycket bättre. Fast några frågor tyckte jag & pappa olika. På vissa hade jag rätt och pappa hade rätt ibland. Många av frågorna var vi eniga! (:
Ikväll tar jag det lungt somsagt, ska jobba i morgon. Ska på simtävling och vara tränare, behöver verkligen pengar ;P Så det får bli film mys med syrran och hennes kille. Mamma & pappa är iväg ikväll på kräftskiva. Fick även träffa min barndoms bästis idag, alltid lika kul att se henne (:

kl 20.00 ikväll är det stepmom (vid din sida) på tv4+. En av mina favvo filmer, i love it. Ta fram papper eller näsdukar för att du lär fälla en tår, typ som the notebook - PUSS :*


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; de va aå lite, och tack så jättemycket själv ! haft en bra dag annars ? :D<3

2009-09-12 @ 22:05:21
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0