Jag vill inte mer!

Imorse kände jag att det är nog bäst att jag är hemma från skolan, försöker vila upp mig och kanske blir friskare snabbare om man nu ska tro på den teorin? Ser även helt förjävlig ut! Näsan är stor & svullen, har snytit mig så mycket att näsborrarna börjar torka ut, jag har fått lite sår i näsan och det är ju extra skönt att ha när man ska ta otrivin, pheeew vad det svider! Men den smällen får man ta för att jag är så satans täppt i näsan hela tiden. & man får ju bara ta 3 doser om dagen så det gäller att vara stark och bara ta 3 om dagen, för att man kan bli beroende! :S
usch ja! ska verkligen vila och dra ut förskyldningen ur kroppen idag, eller försöka iallafall - PUSS :*


Graoooww!
En riktigt gammal bild på mig när jag var sjuk, ja det måste vara 1 eller 2 år sen? haha! Då snöt jag mig i bilar näsdukar, eller ja plastförpackningen var i bilar medans näsdukarna var vita. Men ändå, det piggade ändå upp för det lilla man såg, eller vad man ska säga? :P /de var köpte på mallorca, jag tvingade mamma att köpa dom till mig, mohaha! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0