höhö im sick

Idag är jag somsagt hemma från skolan som jag nämnde lite igår att jag kanske skulle vara. Har sovit i 12 timmar och det var behövligt men är fortfarande trött. Har legat och kollar på säkert 5 avsnitt av gossip girl & fler ska det bli!! Har sån hemsk huvudvärk, känns som att någon slåt eller trycker mig i pannan också känner jag mig helt hängig. & det gör det ju inte bättre att jag har mensvärk nu också!! gaaah, blir typ galen. Det är även många av mina vänner som är sjuka, känns helt knäppt!! Nej, nu ska jag gosa ner mig i sängen för att kolla på ännu ett avsnitt av gossip girl. xoxo elin johansson :P


Här piggar jag upp inlägget med en sommarbild på mig i grannens pool, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0