Helt galet!!

Guuuud altså vilken galen kväll det var igår!! Jag, malin & emma tog bussen in till helsingborg & åkte hem till en vän som hade förfest. Vi spela musik, skratta och hade kul. Efter några timmar när alla var fulla och glada så stack vi ner till stan. Först blev det steakhouse och sen gick vi vidare till tempel där vi fortsatte dansa som bara den.
ja det var en galen kväll må jag säga, hahahahahaha!! ;D På hemvägen blev det en sväng innom donken, fattar ni? Jag åt på mcdonalds!! Det var typ 1½ år sedan. Fast jag käkar bara där när jag är onykter, haha!! ;P
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på gossip girl, kanske tar mig en sväng ner i byn och köper lite cola? ;P - PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Matilda

I love Palma too

2009-09-05 @ 17:02:21
URL: http://xyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0