Goddagens!




Sitter just nu i soffan och käkar rostade lingongrova med avokado, flingsalt & några droppar lime. Till det dricker jag riktigt starkt kaffe, nästa kopp blir en mocha! (; Käkar inte så mycket idag till lunch för att mamma skulle tydligen laga mat ikväll, hoppas det blir något gott?!
Hade det riktigt soft i skolan idag, redovisa lite om de olika kulturerna från olika länder. Kollade även på några klipp på youtube. Eller det börja med att vår lärare skulle visa ett klipp från hundtricket, ni vet när kjell bergkvist står och undervisa franska så kommer vissa lite sent, haha! Och sen kom vi in på en massa idol klipp, haha!!
När vi slutat så gick jag en sväng på stan och köpte en borste, men inte vilken som helst (; visar den kanske senare?
På dagens schema så står det plugg. Så nu ska jag hämta mig sex and the city blox och göra klart mina arbeten. Måste ha något som går i bakrunden, eller framför mig på tv´n, haha! - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0