filmtajm

Det blev inte så mycket plugg.. efter ett tag la mig i sängen istället och kolla på ice age 3. Såg ju den på bio i sommras fast då på svenska. Idag fick den bli på engelska i och med att jag kollar online på internet. Fast jag kan säga en sak att den är mycket bättre på svenska! Ice age är en av de filmer som är bäst på svenska. Annars så kollar jag alltid på animerade filmer på engelska. ifall ni ville veta :P Kollade även liten på management med Jennifer Aniston fast jag råka slumra till ett tag. Tyckte den filmen var lite knäpp, altså jenn har en anorlunda roll till vad hon brukar spela. Så får vell ge den ett nytt försök sen när jag känner mig piggare.
Nu ska jag försöka mig på lite körteori och se ifall jag kan konsentrera mig?! - PUSS :*


Dagens filmer
ice age & management


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0