de 3 G;na

Har nästan precis kollat på Gossip Girl & käkat Godis. Var så godis sugen! Varför är man alltid så gotte sugen när man mår som sämst? Fast har tagit ett uppehåll från godiset nu för att näsan börjar täppas igen så smått för var minut som går, känner att det är dags för otrivin snart?
Idag ringde jag och sjukanmälde mig till skolan idag för att vi hade lektioner fram till 11 typ? och sen skulle vi prova ut studentmösser så jag pallade mig iväg till skolan till kl 12, var typ slut redan då.. & dom 2 tjejerna som visade mössorna var typ helt överglada och jag orkar inte med sånt när man mår som man mår.. Det blev iallafall en studentmössa, studentjoggingställ & en tuta som jag ska använda flitigt den 11 juni 2010 (;
Nu otrivin, snart läsa bloggar - PUSS :*


De här grejerna beställde jag extra idag! (:
Kan inte vänta tills joggingstället & tishan kommer, det ser så mysigt ut!!
Fast tutan kan dröja ett halvår, det spelar ingen roll, haha!


Mössan får ni se när den kommer! (:
Kan ni gissa villken fägr jag beställde skyddet?
guld såklart!! det hör ju studenten till tycker jag! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0