Dagens



Idag palla jag mig iväg till skolan. Fast det var en rätt så soft dag för vi fick sluta lite över 11. Så när vi slutat stack jag upp till mammas jobb och på vägen blev det en sväng om espresso house för en vanilla latte, har tänkt att testa den länge nu och idag tog jag initiativet för behövde något varmt i halsen. När mamma slutat tog vi tåget hem tillsammans och sen gick vi hem till mormor för att låna hennes bil. Så jag har även övningskört idag. Vill ha mitt körkort nu!! Kör faktiskt jätte bra, det är bara teorin som är så satans jobbig men jag ska klara det! (;
Som ni ser på bilden så valde jag en soft outfit idag, baggyjeans och ett linne. Perfa för när man känner sig lita halvsjuk..
Nej, nu ska jag plugga lite - PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

cool du ser ut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0