Bwruuuuum!

Altså jag bara älskar vårt schema vi har i klassen. Typ det bästa på alla de 3 år jag snart gått. Idag hade vi turism från 8.10- typ 11. Där hade vi även en liten klasskonferens under rasten. Där vi snacka lite om hur vi ska se ut på skolfotot, balen & studenten. Fan lika bra att börja planera sånt shieet nu så man har det gjort! Sen prata vi även lite om praktiken, hur den kommer att se ut framöver. Känner på mig att detta kommer bli ett toppen år, STUDENT 2010!! ;D

Sluta ju vid 11 idag så jag han precis med bussen hem. Efter typ 40 min när jag läst klart metro så var jag hemma. Jag tog lite sallad sen övningskörde jag in till stan med mamma och sen var det körskolan. Tränade på vänstersväng på 90 väg &  acceleration, fan vad jag är grym på det nu! När jag skulle köra hem med mamma igen så stod jag först vid stoppljuset och när det slog till grönt så såg alla andra bilar ut som små prickar. Okej, nu överdrev jag lite men jag stack ifrån alla iallafall! (;
Guuud så hungrig jag är nu!! Mamma håller på att grilla hel kyckling. Till det ska vi ha bakpotatis & sallad, muuuuuums!! - PUSS :*

Kommentarer
Postat av: cindy

Sista året brukar vara bäst ;) Lycka till med körkortet!

2009-09-10 @ 18:47:10
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0