blondie!!

Altså ni fattar inte hur jävla bra de nya gossip girl avsnitten är?! Och vid slutet av varje avsnitt blir det bara mer och mer spännande. (vill inte verka vara som en blond blondin nu, höhö! Men jag vet faktisk att det är så man gör för att hålla kvar sina tittare tills nästa avsnitt & jag är med! ;)
Gjorde ett arbete idag i skolan om spaniens kultur, hur kul som helst! När man läste igenom så satt jag och skratta lite smått för mig själv, för att det stämde ju in på pricken! ;D Jag har ju en majorikanskfamilj så jag vet hur det går till! (; 
Nej, nu blir det lite körteori innan idol - PUSS :*  


Jag & älskade laura i sommras i neus pool! (:
Saknar min babe så in i bomben, ni förstår inte!!
Vill ha pengar så jag kan åka iväg och träffa henne!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0