bag-in-da-box

Kolla in vad jag fann på mammas jobb i måndags när jag snoka runder..
(hon jobbar som tandsköterska)


Bag in box - flux edition eller nått?  ;D
Tycker att mamma kan skaffa en sån. Måste typ droga sånt nu pga... ja lista ut det själva ni ;P
Bara så att ni vet så är flux mycket mycket och då menar jag mycket bättre än listerine. För att flux innehåller flor och är mycket mer skonsammare och skyddande för tänderna. Använder ni listerine kan ni lika bra använda munspray eller sb12 för att det är typ samma effekt. Mamma sa att något tandläkar märke var på listerine flaskan innan. Men det fick flytta där ifrån för att de innehåller inte något som är bra för tänderna. Mohahaha! ;D + att flux är så mycket godare och fräshare (:


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej hopp ! haft en fin torsdag kväll ? :D

2009-09-10 @ 22:39:41
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

Det skulle betyda guld om du röstade på mig: www.hannahsgitarr.se?gitarr=1689



tacktacktacktacktacktacktacktacktacktack!

2009-09-11 @ 19:01:49
URL: http://lillaajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0