Allt i ett

Vilken dag altså! Mötte ju upp Malin & Emma som kom cyklande, så cyklade vi vidare till familia där det var tillställning :P Anders fernette uppträdde när vi kom, pheeew vilken läckerbit altså!! (; Sedan gick vi en runda och käka lite och sen stack vi tillbax till scenen för att vänta in höjdpunkten, ALCAZAR!! Altså de måste upplevas live! Fy fan vad bra dom är!! & så snygga, pheeew! Andreas är så charmig, tänk att ha en som han!! Och sen brudarna så snygga dom var då!! Nej, altså jag hade lätt kunnat sticka på en spelning med dom, de levererar så jävla bra också!! Innan det var dags att sticka hem så gick vi en runda till och då fann jag en kofta inne på gina, på rea och allt, perfa!! (;


Anders Fernett, så ursexig!!


ALCAZAR = ÖGONGODIS!!
de är så grymt snygga alla 3, graaaooow!!! (;



Kollade på playa del sol nu ikväll har aldrig sett det innan så sa jag till mamam men är inte det palmas flygplats?! Jo, sa hon. Jag tror nog att jag är där alldes för ofta, men det är vell ingen som dött av det? ;P Mallorca är ju mitt andra hem så.. Kollade även på parlamentet, haha! Robert Gustavsson är fan KUNG! ;D
Nej, nu ska jag lägga mig i sängen med plugg, film & invänta ett samtal från Sandra - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0