vad ska elin hitta på idag?

Frullen blev lite försenad till kl. 12, haha! Ungefär då när syrran och hennes kille kom hem med en stor fet pizza. Lixom kul att käka fulle när dom käka pizza, men så fick det bli. Vi satt och snacka och skratta en massa så jag glömde nästan bort tiden, ellen börjar ju 12.50 ;) Och ni som följer bloggen vet att jag älskar ellen dageneres show!!!
Har precis klätt på mig och gjort vid mej för ska ta tåget in till stan 14.25 för att mötta upp sandra x2 ;)
17.20 ska jag till körskolan och gå min första teorikurs, wiiiihoooooo!! Ska försöka få körkortet så fort som möjligt nu, ska skärpa mig! När jag är färdig på körskolan så ska jag bli upphämtad av päronen för att sedan gå på kalas hos min kära farbror som fyller 39 år idag, GRATTIS! (:
Nej, nu måste jag rusa och packa min väska som jag ska ha med mig, villken jag nu ska välja? Dagens outfit kommer kanske senare ikväll? Går iallafall klädd i en vardaglig/kalasoutfit ;)
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0