Söndags eftermiddag


Snygga jag och mamma är eller?
pallar inte att det ska blåsa så satans mycket..


Vilken eftermiddag altså. Jag övningskörde in till helsingborg för att lämna av pappa på knutan för att han skulle resa till schweiz & jobba i några dagar och sen vidare till malta. Han kommer typ hem på fredag natt, så han är tyvärr inte hemma på min födelsedag :( Men men ska ändå ha vuxenkalaset på lördagen istället ;P Iallafall, när jag och mamma lämnat av pappa så övningskörde jag vidare med mamma. Det slutade med att vi hamnade i råå´s hamn och tog varsin glass, muuuums!! Men snacka om vad det blåste så vi käka jätte snabbt och sen tillbax till bilen igen. Sen körde vi en jätte lång runda för att sedan köra hem till mormor och lämna hennes bil. Sen satt vi där och snacka ett tag och jag satt och kolla i en ur & penn tidning som mormor fått med påsten. Jag vill ha ett halsband som finns där, det kostar 198:- och jag älskar det!! När vi kom hem så kollade jag och mamma lite på tv och sen lagade vi lite kvällsmat, korv med bröd. Fast jag försökte nyttiga till det lite och linda in korven i salladen. Det blev gott men det gick inte så värst bra. Sen blev jag utskrattad för att det fastnade en salladsbit på min tand och inte ville gå bort, haha! ;D
Nu har jag precis kollat klart på Söndagsparty, älskar typ det programet!! Ska typ bara lägga fram vilka kläder jag ska ha i morgon, packa väskan och sen blir det sängen dirr!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0