Krävande onsdag







Pheeeew, vilken dag altså och den är inte slut än.. Idag fick vi sluta 11 i skolan, sköönt! När vi skulle ta oss till knutan så funkade inte mitt bussbort.. Sen rusade jag till körskolan för att hämta ut min internet-kod och önksade körlärare. Sen var det till att rusa ner till stan igen för att gå på synundersökning. Jag gick igenom parken vid kärnan. Vid kärnan så var där mångs skolungar, så mysigt. När jag skulle gå ner från terasstrapperna så stod ungarna och försökte slänga knäckebröd på mig men jag klarade mig, pheeew! ;P Det gick bra på synundersökningen. Hade inget fel, eller jo ett litet brytningsfel men det gjorde inget. Sköööönt att jag slipper glasögon, passar inte i det ändå ;P Efter synundersökningen gick jag in på skånetrafiken för att kolla ifall mitt busskort var avmagnitiserat, japp det var det, grait?! Så det var till att ta tåget hem och in på komunhuset för att få ett nytt kort. Jag kom typ 12.35 typ.. Så var dom på lunch fast de börja igen 12.45 fast hon som hade hand om busskorten kom inte förräns kl 13.00 så det var bara till att vänta. Jag fick mitt busskort och sen sprang jag hem nästan, ville bara hem. I brevlådan låg min klänning och jag var överlycklig. Min veckorevyn som jag beställde från kenzas blogg förra veckan kom idag och även en H&M kattalog. När jag rivit upp påsen med klänningen så var där något konstigt märke på tyget, där fram. Så skulle jag ta på mig klänningen så var där även ett brännhål på baksidan, altså så ska det fan inte gå till!! Jag var skitsur!! Men tyckte inte att klänningen satt så snyggt, den ser inte alls ut så som på bilden :S Så det var nog bra att den var sönder.
Efter det lilla dramat så rotade jag här hemma efter mat. Det ända jag kunde finna var wokgränsaker och nudlar så det fick bli woook. Så nu är jag typ jävligt mätt & super trött. Men vila har jag absolut inte tid med :( Har prov i morgon och ikväll ska jag iväg på ett event som min gammla skola har. Men ska inte stanna så länge iockmed att jag har prov i morgon. Vill bara dit lite snabbt för att träffa folk ;)
Nej, nu måste jag verkligen sätta igång med att plugga!
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: moa

fan vilka härliga brillor :)

2009-05-16 @ 11:33:55
URL: http://moajuliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0